نازل فیلتر استخری و جکوزی

عرضه انواع نازل فیلتر استخر و جکوزی

آرام صنعت (آرام نازل) تولید کننده انواع نازل پلاستیکی فیلتر شنی ، مفتخر به تولید انواع نازل فیلتر استخر و جکوزی با بهترین درجه کیفی می باشد. این مجموعه دارای لاین تخصصی و دستگاه های به روز و مجهز است و محصولات جانبی دستگاه های فیلتراسیون را از بهترین متریال اولیه تولید می نماید. کنترل کیفی محصولات، نشان از دقت تولید کننده در برابر ارائه محصولات به بازار فروش است.

فروش نازل فیلتر استخر و جکوزی به قیمت مناسب

شما مشتریان گرامی می توانید مدل های مختلف نازل فیلتر استخری و نازل فیلتر جکوزی را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

نازل فیلتر استخری و جکوزی

نازل های دگرمونت و KSH

این نازل ها که اصطلاحاً به آن ها نازل های خورشیدی یا ستاره ای می گویند، برای استخر و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند. قسمت پخش کننده یا هاب در دو مدل ذیل یکی است، تنها نازل ها به یکدیگر پیچ می شوند تا طولشان اضافه یا کم شود. بزرگتر یا کوچکتر کردن طول نازل ها برحسب نیاز مخازن فیلتر شنی، تعیین می گردد.

نازل طرح KSH

نازل فیلتر شنی استخر

نازل طرح دگرمونت

نازل فیلتر جکوزی

نحوه عملکرد فیلتر شنی استخر – نازل فیلتر استخر و جکوزی

فیلتر شنی استخر از ماسه برای فیلتر کردن آب استخر استفاده می کند. آب از یک محفظه پر از ماسه عبور می کند و ذرات، زباله ها و سایر آلاینده ها را به دام می اندازد. آب تصفیه شده از فیلتر شنی خارج شده و به استخر باز می گردد. به عبارت دیگر فیلتر شنی در اصل مخزنی پر از ماسه است که به شبکه فیلتراسیون استخر شما متصل است. با عبور آب استخر از مخزن شن، ماسه زباله ها و ذرات را می گیرد و از بازگشت آن‌ها به استخر جلوگیری می کند. این باعث تمیزتر و شفاف تر آب می شود.

اکثر فیلترهای شنی از ماسه یا سیلیس کریستال مش استفاده می کنند، اما ممکن است شیشه یا زئولیت نیز باشد. محفظه فیلتر شنی معمولاً از فولاد ضد زنگ، فایبرگلاس یا پلاستیک ساخته شده است و به اندازه کافی بادوام است تا در برابر فشار زیاد مورد نیاز برای اجرای سیستم فیلتراسیون مقاومت کند. پس از اتمام چرخه شستشوی معکوس و شستشوی سیستم، ماسه تمیز می تواند فرآیند فیلتر کردن آب استخر را یک بار دیگر شروع کند.

تعویض فیلتر شنی: فیلترهای شنی استخری چقدر عمر می کنند؟

فیلتر شنی شما در صورت مراقبت و نگهداری می تواند از 15 سال تا 25 سال یا بیشتر دوام بیاورد. اغلب اوقات، ممکن است نیاز به تعویض قطعاتی مانند شیرها و واشرها داشته باشید، اما احتمالاً تا سال‌ها نیازی به تعویض کل سیستم نخواهید داشت. هنگامی که زمان تعویض فیلتر شنی خود با یک واحد جدید فرا می رسد، مطمئن شوید که اندازه مناسب را دریافت کرده اید و فیلتر جدید را طبق دستورالعمل سازنده تنظیم کنید. به همان اندازه مهم، مطمئن شوید که فیلتر شنی جدید را با دبی پمپ استخر خود مطابقت دهید.

به چه اندازه ای از فیلتر شنی استخر نیاز دارم؟

اندازه فیلتر شنی مورد نیاز شما به اندازه استخر و تعداد گالن آب بستگی دارد. بیشتر استخرهای داخلی تا 20000 گالن نیاز به فیلتر شنی با قطر 24 اینچ دارند، در حالی که استخرهای بیش از 50000 گالن به فیلتر شنی با قطر 36 اینچ (بزرگترین اندازه) نیاز دارند. استخرهایی با حجم بین 20000 تا 30000 گالن نیاز به مخزن 24 تا 30 اینچی دارند.

در نهایت، تا زمانی که اندازه فیلتر با اندازه استخر مطابقت داشته باشد، نوع استخر تأثیری بر نوع سیستم فیلتراسیونی که می‌توانید مؤثر واقع گردد، نخواهد داشت. حتماً تعداد ساعاتی را که قصد دارید هر روز فیلتر خود را اجرا کنید، برای محاسبه نرخ گردش دقیق حساب نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان بک واش فیلتر شنی استخر

فیلترهای جکوزی چگونه کار می کنند؟

هر جکوزی دارای نوعی فیلتر است، حتی زمانی که آب وان آب گرم شما شفاف به نظر می رسد، آلاینده هایی مانند روغن های بدن، لوسیون ها و سایر زباله های محیطی اغلب وجود دارند. نحوه کار فیلترها نسبتاً ساده است: آب از آن ها عبور می کند و ذرات ناخواسته را در چین های آن ها به دام می اندازد.

امروزه اکثر فیلترهای جکوزی به صورت کارتریج هایی طراحی شده اند که به راحتی قابل جداسازی، تمیز کردن و تعویض هستند. هر کارتریج از یک ساختار هسته – معمولاً پلاستیکی (پلی استر یا مواد دیگر) – و یک محیط پیچیده در اطراف هسته تشکیل شده است که به عنوان فیلتر عمل می کند. چین‌های متعدد فیلتر ، سطح آن را به میزان زیادی بهبود می بخشد تا عملکرد تمیزی بهتری داشته باشد. هرچه سطح فیلتر بیشتر باشد، آب شما تمیزتر خواهد بود.

ذرات محبوس شده توسط فیلترها تا زمانی که پاک نشوند باقی می مانند، بنابراین نقش شما در حفظ فیلتر کمک زیادی به اثربخشی آن می کند. غفلت از نگهداری و تعویض منظم فیلتر می‌تواند به پمپ‌های جکوزی و سیستم گرمایش شما فشار وارد کند و باعث ایجاد کثیفی و آلودگی شود.

آرام صنعت | نازل فیلتر استخر و جکوزی

واحد صنعتی آرام نازل تولید کننده انواع نازل فیلتر شنی ،، نازل فیلتر کربنی و انواع نازل سختی گیر برای مدل های مختلف دستگاه های فیلتراسیون می باشد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت این قطعات ، قیمت مناسب و ارائه مشاوره کارشناسان در هنگام خرید از ویژگی های مجموعه آرام نازل است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *